Nagrody

Laureaci Lampartów są wyłaniani na podstawie badania przeprowadzanego przez Kantar TNS wśród bankowców i ubezpieczycieli, a szczególną wartością nagrody jest sposób wyłaniania zwycięzcy – to konkurencja oddaje na niego swój głos.

 

W tym roku Lamparty wręczyliśmy już po raz piętnasty, 24 maja, podczas konferencji finansowej Kantar TNS.

 

Tytuł Najbardziej podziwianej kreacji marki bankowej zdobył ING Bank Śląski, na II miejscu uplasował się PKO Bank Polski, a III miejsce zajął mBank. Tytuł najbardziej podziwianej kreacji marki ubezpieczeniowej w tym roku po raz kolejny należy do PZU. II miejsce zajęła marka Aviva, a III miejsce – Link4.
Na zdjęciach laureaci w obu kategoriach.

Lamparty 2018. Laureaci najbardziej podziwianej kreacji marki bankowej.

Lamparty 2018. Laureaci najbardziej podziwianej kreacji marki ubezpieczeniowej.