Satysfakcja vs. hejt – wpływ internetu na ocenę banku

Satysfakcja vs. hejt – wpływ internetu na ocenę banku

11:55–12:20

Internet jest jednym z głównych kanałów komunikacji konsumentów z markami. Bankowość nie jest wyjątkiem, codziennie na forach internetowych czy fanpage’ach klienci banków zostawiają gigabajty danych i opinii o produktach i usługach swoich banków.

Zagłębiając się w posty internetowe chcemy pokazać jak efektywnie łączyć badania deklaratywne i zestawiać je z dyskursem online. Pokazując wyniki naszych analiz zobaczymy czym różni się opinia o banku kiedy pytamy o nią wprost, a kiedy klient pozostawiony samemu sobie, opisuje ją w sieci.

 

Prelegenci

    Michał Zajdel

    Media&Digital Director

    Kantar Millward Brown

    Zajmuje się tworzeniem nowych narzędzi i standardów badawczych, wdrażaniem międzynarodowych metodologii na rynek, oraz digitalizacją i automatyzacją klasycznych badań. W swojej pracy łączy podejście Small Data i Big Data, świat technologii, marketingu i badań.

    Krzysztof Domeradzki

    Digital Research Specialist

    Kantar TNS

    Finalista pierwszej edycji Zbadaj.to. Specjalizuje się w badaniach dyskursu internetowego i badaniach reklamy. Odpowiada za wdrażanie i rozwój metodologii Social listening w grupie KANTAR. Półzawodowo miłośnik subkultur i ruchów społecznych powstałych w Internecie. Całkiem prywatnie aspirujący obieżyświat (wyjątkowo bez bloga) i pasjonat wszelkich form eskapizmu.