Tiki-taka w świecie płatności

Tiki-taka w świecie płatności

10:10–10:35

Kiedyś poświęcaliśmy sporo czasu na załatwianie rozmaitych spraw chodząc do miejsc i instytucji typu poczta, sklep, postój taxi, bank. Dziś te instytucje coraz częściej pukają do szybki smartfona. Rośnie ilość transakcji bezgotówkowych i usług, które mają w sobie zaszyte rozmaite sposoby płatności. Jest to coraz większy kawałek biznesu i szansa, ale też zagrożenie dla tradycyjnie rozumianych finansów. Marki banków oraz instytucji finansowych w coraz większym stopniu zaczynają działać w tle, dbając o ciągłość transakcji podczas gdy rozgrywkę o relacje z klientem przejmują mobilni gracze z innych kategorii. To oni mogą niebawem mogą stać się najbliższym / najbardziej zaufanym kompanem klienta rozgrywającego mecz codziennych transakcji – ich ekspertem w dostarczaniu idealnego UX.

Jakie są możliwe kierunki strategiczne rozwoju marek w kategorii finansów? Kooperacja pomiędzy markami? Rozwijanie portfela usług w ramach jednej marki? Budowanie relacji z klientem w oparciu o partnerów z sektora usług stricte niefinansowych?

 

Prelegenci

    Natalia Jońca

    Senior Research Executive

    Kantar TNS

    W Kantar TNS od maja 2017 roku. Wcześniej zdobywała doświadczenie badawcze w ARC Rynek i Opinia oraz Ipsos Polska. Z badanami rynku związana od ponad 6 lat.

    Posiada doświadczenie w realizacji procesów badawczych zarówno jakościowych jak i ilościowych dla różnych branży, w tym: finanse, technologia i usługi. Specjalizuje się w badaniach innowacji, marki i komunikacji. Pracuje różnymi metodologiami i uwielbia je ze sobą łączyć.

    Piotr Medyński

    Account Manager

    Kantar TNS

    Z badaniami rynku związany od 2008 roku, od 2010 w strukturach TNS. Odpowiedzialny za realizację badań z zakresu potrzeb, zwyczajów zakupowych, badań wizerunku oraz testów reklam i konceptów. Entuzjasta niestandardowych procesów badawczych, badań o zabarwieniu etnograficznym oraz rozwiązań łączących metody online i offline. Specjalizuje się w badaniach produktów, innowacji oraz badaniach marki dla sektorów  E-commerce, Technology, Automotive oraz FMCG.